Klachtenregeling
Wanneer u een klacht heeft over een product vragen wij u, binnen 5 dagen na ontvangst bestelling, contact op te nemen met onze klantenservice .
U kunt een mail sturen naar: info@cosyhomestyle.be
Wij nemen uw klacht zo snel mogelijk in behandeling
Klachtenregeling
- Cosy Homestyle beschikt over een voldoende bekendgemaakte klachtenprocedure en behandelt de klacht overeenkomstig deze klachtenprocedure.
- Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen 2 maanden volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij Cosy Homestyle, nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd.
- Bij Cosy Homestyle ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door de ondernemer binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.
- Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.
- Bij klachten dient een consument zich allereerst te wenden tot de ondernemer. Tevens is het mogelijk om klachten aan te melden via het Europees ODR platform (http://ec.europa.eu/odr).
- Een klacht schort de verplichtingen van Cosy Homestyle niet op, tenzij Cosy Homestyle schriftelijk anders aangeeft.
- Indien een klacht gegrond wordt bevonden door Cosy Homestyle, zal Cosy Homestyle naar haar keuze of de geleverde producten kosteloos vervangen, de producten vergoeden of repareren.